mysdag i soffan hitills.

jag ligger i soffan och ska snart kolla på en film som jag laddade hem igår som jag inte hann kolla på. (a)  men innan jag kollar på filmen så ska jag kolla klart på några andra bloggar.



imorgon ska jag in till kalmar och träffa knodde, emil & felicia tror jag, om hon följer med såklart. Och senare mot kvällen eller eftermiddagen så åker vi vidare till nybro. jag ska sova hos knodde, vet inte om det blir hans pappa eller i den nya lägenheten. dem har nydligen flyttat till en lägenhet. jaja, jag skriver nog ikväll och innan jag drar, sen så kanske jag får skriva hos felicia om jag frågar snällt och så. eller så får det blir ett tråkigt inlägg utan bilder, så skriver jag på iphonen.
just det imorgon så har knodde lovat mig att vi ska kolla på victoria secret fashion show 2010 på tv. det MÅSTE jag se. jag älskar den showen, skulle kunna döda för att vara en i publiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0