match i nybro

jo, då var man hemma från en lång dag, skola sedan direkt in till stan och mötte handbollslaget vid sporthallen. och sen bar de av till nybro. spelade match och de, tyvärr förlorade vi med 1poäng. :( det var lite sugit.
jag träffade knodde iaf, det gjorde min dag.

imorgon bär de av till simhallen med klassen.. och vid tolv drar man till älskling. :) underbart! stannar där under helgen och vi ska mysa och jag har blivit bjuden på bio och sånt. visst är han söt?(L)
jag älskar dig!
skriver förmodligen när jag är där! så oroa er inte hotties!

jo, nu sitter man här och försöker komma in på msn som dampar sönder. diss på de, jag kommer inte in. det kommer bara upp felsök fast jag har ju internet på! ;/ det är inte kul!

jaha bitches, nu blir de att packa badkläder och kläder under helgen osv.. :)
skriver när jag är klar, då kommer en ny vill ha lista!
see ya baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0