hatar konstiga busschaufförer...

jag tänkte göra en diss till en busschaufför.. :(
idag skulle kalle gå på bussen och så hade han glömt busskortet så sa hon att han behövde betala och då gick han bara på, för det ska inte vara så, för det är skolan som borde betala isf... men då stod hon bara stilla i tio minuter utan att säga i högtalarn vad som var felet. då gick vi fram och snackade med henne. och tillslut fick edvin låna tjugo kronor till kalle för att han skulle kunna komma hem. alltså seriöst!? är inte de helt sjukt och jag åkte med bussen igår utan busskort. fyfan för henne, folk i bussen skrek typ h-o-r-a & s-l-y-n-a osv... och det är så rätt tycker jag, jag blev aslack! :O

mina skills på paint! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0