dagen innan julafton


älskling åkte hem för några timmar sen och jag känner mig helt slut efter allt städande och knappt ork att skriva här men det fick jag väl stå ut med. inlägget blir fort men jag ska visa vad jag har fått av älskling idag, som julklapp. även fast det är dagen innan men jag ville se om han blev glad för klockan som jag köpte åt honom. Men jag fick ett skitfint silverhalsband av honom. Jag blev skitglad, jag kan inte förklara. men jag älskade det!

känn er avundsjuka!(a)


imorgon kommer familjen karlberg hem till oss för att fira julafton som vanligt. hoppas den blir lyckad! Skriver i morgon förmodligen, kan ni ju hoppas. Men nu får ni en bild på våran fina gran som vi klädde igår. men det var en bild när presenterna inte låg under granen, men det har vi nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0